Pagani HuayraBMW M3 (E46) - GTR 24hrs NurburgringLada 2106 Citroen Mehari MK.1.BMW M3 (F80)Ford GT 2017Subaru Impreza WRX STI S206 Lamborghini Diablo 6.0Bentley Continental GT Alfa Romeo Giulia GTAm

Škoda 110R Coupé (1980)



Škoda 110R Coupé (1980)

 

Škoda 110R byl vůz s motorem vzadu a pohonem zadních kol, který vyráběl československý výrobce AZNP v Kvasinách v letech 1970 až 1980. Za deset let bylo vyrobeno celkem 56 902 kusů kupé.

 

110R Coupé nahradilo sportovní Škodu 1000 MBX/1100 MBX . Poháněl jej vylepšený 62 k (46 kW) SAE, 52 k (39 kW) verze škodováckého čtyřválcového OHV 1,1 litru (1107 ccm) typu 720 (tento stejný motor byl sdílen se Škodou 110LS sedan). Se čtyřstupňovou manuální převodovkou mohl 110R dosáhnout maximální rychlosti 145 km/hod. a zrychlit na 100 km/hod. za 18,5 sekundy.

 

Jeho design věrně odrážel design příbuzných sedanů 100 a 110, ale pouze se dvěma dveřmi a výraznou zadní částí typu fastback. Během většiny svého výrobního období měl 110R čtyři světlomety, ale v prvních letech měl pouze dva.Výroba skončila v roce 1980, aby uvolnila místo svému nástupci Škoda Garde.

 

----- ERko se objevilo v Lánech, kde zrovna napadla trocha sněhu. Po určité době vyrazilo do Prahy. Zde navštívilo Smíchov s moderní architekturou.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace